3+1 tipy jak zvýšit účast na vašich akcích

V posledních letech se v České republice roztrhl pytel s různými akcemi, workshopy, setkáními, diskusemi. Denně přibývají stovky a v takové záplavě vůbec není jednoduché odlišit se a zaujmout. Organizování Událostí přitom může být skvělý a naplňující způsob přivýdělku/obživy.

Pokud se se chcete živit organizováním akcí, nároky na vás budou vysoké. Lidé si totiž rozhodné mají z čeho vybírat. Pokud vytvoříte průměrnou Událost, rychle zapadne a nikdo na ní nepřijde.

1. Necilte na všechny – ujasněte si vaši cílovou skupinu

Připravte si fakt dobrou titulní fotku. V klidu k tomu použijte AI. Např. Grok pro vás vygeneruje jakýkoli obrázek chcete.

Zajímavé foto je totiž první věc, kterou si lidi všimnou. Jako druhý následuje název, který by měl foto doplňovat. Z těchto dvou věcí musí být jasné, o čem vaše akce je a pro koho je určená.

Používejte specifická slova resp. obrazovou tematiku, která je vám blízká a kterou znají lidé, na které cílíte. Čím špecifičtější budete, típ líp. Jednou z výhod internetu je, že se zde můžou propojit lidé s těmi nejpodivnějšími zájmy.

2. Buďte autentičtí – tvořte akce pro sebe, ostatní se přidají

Autenticita se na internetu ohromně cení. Vyumělkované fotky na Instagramu se zdaleka netěší takové popularitě, jako tomu bylo kdysi a nové soc. sítě jako TikTok jsou prakticky celé o tom, autenticky vyjádřit sebe sama.

Tento trend přišel i do světa Událostí. Pokud se jen chcete zalíbit ostatním a vaší primární motivací jsou peníze, pravděpodobně nebudete mít úspěch. Převálcují vás organizátoři s větší praxí, fanouškovskou základnou a budgetem.

Nejjistější způsob, jak naplnit akci, je vymyslet něco, na co by jste chtěli vy sami. Vytvořte tu nejlepší Událost pro sebe. Něco, co si skutečné užijete. Dejte do toho srdce a buďte autentičtí! Pokud to tak cítíte, udělejte ze sebe trochu blbce.

3. Nepoužívejte jen facebook

Existuje spousta kvalitních webů, kde najdete akce všech typů. Facebook je skvělý nástroj. Lidi tam můžou vyjádřit zájem anebo rovnou potvrdit účast, vaši událost můžete sdílet do různých skupin uvidí ji tak stovky / tisíce lidí, ale rozhodně to není alfa a omega.

Mezi další dobré weby patří např. kudyznudy.cz, naučmese.cz, zonaumeni.cz a mnoho dalších. A nezapomeňte upravit název, foto a popisek vaší akce tak, aby tematicky ladila.

++ Natočte kvalitní promo-video

Pokud ostanete pouze při textu a fotkách, možná se vám bude dařit, ale pro úspěch rozhodně můžete udělat víc. Jednoznačně nejlepší způsob, jak oslovit vaší cílovou skupinu, je natočit kvalitní promo video, které si lidé zapamatují.

Natočit skutečně kvalitní reklamu ale není jednoduché. Rozdíl mezi průměrným a nadprůměrným Reelem je většinou jen v detailech a chce to roky pokusů a omylů a sbírání know-how. Můžete to vyřešit tak, že si najdete markeťáka, který vám pomůže.

Anebo můžete dorazit na náš víkendový workshop! Škola pro Tvůrce chystá 17-19. ledna kurz tvorby krátkých videí zaměřený na propagaci událostí. Kurz je vedený zkušenými lektory, kteří se dlouhodobě věnují marketignu na soc. sítích.

Na tomto kurzu vás provedeme celým procesem tvorby Reelů a domů odejdete s hotovým videem. Vašim úkolem bude vymyslet a natočit 30-sekundovou reklamu na vystoupení skupiny Kalcifer, která pro nás v sobotu udělá skvělou fire show. Budeme z toho mít perfektní záběry a vy si na vlastní kůži vyzkoušíte, jak se dělá moderní reklama.

Učíme praxí – Během víkendu min 12. hod. točení, střihu, brainstormingu a hlavně tvorby vlastního promo-videa s tematikou fire show! Po celou dobu se vám budou osobně věnovat naši lektoři a pomůžou vám, pokud se na něčem zaseknete.

Kurz proběhne v kreativních prostorech domu Za Břehem v malebné přírodě orlického podhůří. Na kurzu pro vás zajistíme jídlo, občerstvení a Ubytování. Kurz je dotován EU, která za vás uhradí 85% ceny. Vy platíte pouze 2490 kč.

Tento kurz je taky veden na Úřadu Práce jako rekvalifikace (dostupná každému nad 18 let, i zaměstnaným a OSVČ). Absolvováním kurzu získáte certifikát, kterým se můžete přeukázat při hledání práce.


Comments

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *